یکی از پر فروش ترین جکهای پارکینگی برند لایف مدل UNI 5 میباشد مدل ضعیف تر آن مدل Uni 3 Optimo میباشد که با توجه به ضعیفتر بودن این جک آمار تعمیرات را نیز در این مدل جک بالا برده و خرابی زیادی را شاهد هستیم .

جکهای پارکینگی لایف یونی 5 Uni از نوع مهره مادانی بوده و یکی از مشکلاتی که در این مدل جکها وجود دارد خرابی مهره و یا تاب برداشتن ماردن میباشد .

جدا از خرابی های مربوط به مهره ماردان میتوان به خرابی چرخ دنده گیربکس جکهای پارکینگی لایف یونی 3 Uni اشاره کنیم که این نیز جزو خرابی های رایج جکهای پارکینگی لایف یونی 3 Uni میباشد .

قطعات یدکی جکهای پارکینگی لایف یونی 5 Uni به صورت فابریک و غیر فابریک موجود بوده ولی با توجه به عدم واردات محصولات LIFE به ایران لوازم فابریک جکهای پارکینگی لایف یونی 5 Uni هم از قیمت بالایی برخوردار بوده و هم بسیار کمیاب است .

خدمات و قطعات استفاده شده در جکهای پارکینگی LIFE UNI 5 توسط شرکت دایان درب دیبا گارانتی شده و میتوانید با خیالی راحت نسبت به تعمیر جک لایف Uni5 اقدام فرمایید .

Life Uni E

تعمیر مهره ماردان جک LIFE لایف مدل Uni 5 یونی 3

تعمیر ماردان جک LIFE لایف مدل Uni 5 یونی 3

تعمیر مهره جک LIFE لایف مدل Uni 5 یونی 3

تعمیر چرخ دنده گیربکس جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

تعمیر گیربکس جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

تعمیر پوسته گیربکس جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

موتور جک پارکینگی جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

پلیت سر و ته جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

تنظیم کنترل برد جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

ریموت یدک جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

تعمیر کنترل برد جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

خدمات فوری جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

تعمیرات فوری جک LIFE لایف مدل Uni 3 یونی 3

Life Uni D

شرکت دایان درب دیبا نماینده رسمی تعمیرات و خدمات جکهای پارکینگی لایف یونی 3 Uni میتوانید در امر خدمات رسانی جکهای لایف LIFE در خدمات شما عزیزان باشد.

چرخ دنده جک لایف Uni 3

Life Uni B 1 1