عمومی

راهنمای نصب فتوسل (چشمی) بر روی کرکره فولادی

Photocel BFT

نصب فتوسل یا چشمی بر روی کرکره های برقی جهت عدم برخورد کرکره برقی فولادی هنگام پایین آمدن به خودرو و یا هر مانع دیگری که زیر کرکره فولادی قرار گرفته میباشد .

فتوسل های کرکره برقی فولادی مانند فتوسل یا چشمی جک پارکینگی میباشد البته اگر موتور کرکره برقی UPS داشته باشد باید از فتوسل مخصوص خودش استفاده کرد که عملکردش تفاوتی با چشمی معمولی ندارد

فتوسل های کرکره برقی فولادی میتواند برای کرکره به عرض تا 12 متر نصب گردد .

فتوسل کرکره برقی فولادی در ضورتی که مانع بین درب باشد باعث میشود ریموت عمل نکرده و کرکره بالا بماند .

در صورتی هم که کرکره فولادی در حال پایین آمدن باشد و مانع به زیر کرکره فولادی بیاید کرکره استپ کرده و عملکرد عکس نشان داده و بالا میرود .

فقط باید این نکته را دقت کرد که کرکره های برقی فولادی در صورتی که نیاز به نصب فتوسل یا چشمی داشته باشند باید کنترل برد مورد استفاده در آنها به کنترل برد فول تغییر یابد در کنترل بردهای کرکره ساده امکان پشتیبانی از فتوسل کرکره برقی فولادی وجود ندارد.

نصب فتوسل کرکره برقی فولادی هم بر روی کرکره های فولادی که موتور ساید دارند امکانپذیر است و هم کرکره های فولادی با موتور توبولار و عملا محدودیتی در نصب فتوسل کرکره برقی وجود ندارد .

نکته بعدی سیم کشی و نوع سیم و کابل مورد استفاده در فتوسل کرکره های فولادی است که حداقل 4 رشته سیم تلفنی فویل دار 0.5 مورد نیاز میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *