عمومی

راهنمای نصب فتوسل ( چشمی ) بر روی کرکره آلومینیومی

Photocel BFT

فتوسل یا همان چشمی کرکره های برقی آلومینیومی برای جلوگیری از برخورد با مانع ویا خودرو با کرکره برقی طراحی شده اند و از لحاظ کارکرد تفاوتی با چشمی جک پارگینگ ندارد .

فتوسل کرکره برقی آلومینیومی در صورتی که مانع یا خودرو زیر کرکره برقی آلومینیومی باشد جلوی حرکت کرکره به سمت پایین را گرفته و هر چقدر ریموت کرکره برقی آلومینیومی را بزنیم کرکره پایین نمی آید همچنین در صورتی کهکرکره در حال پایین آمدن باشد و مانع و یا خودرو زیر درب بیاید کرکره استپ کرکره و عملکرد عکس داشته و بالا میرود .

فتوسل های کرکره برقی برای کرکره هایی با عرض تا 12 متر کاربرد دارد

کابل کشی چشمی کرکره برقی آلومینیومی به این شکل است که باید برای هر کدام از چشمی ها ( دو طرف کرکره چشمی قرار میگیرد ) کابل یا سیم تلفنی 2 زوج 4 رشته فویل دارد قرار گرفته و به فتوسل ها متصل میگردد .

در صورتی که بخواهیم برای کرکره برقی آلومینیومی چشمی نصب کنیم کنترل برد کرکره باید چشمی را ساپورت کند و کنترل برد هایی که به صورت پیش فرض بر روی موتور کرکره برقی وجود دارد ساده بوده و عملا چشمی و فلاشر روی این مدل کنترل برد کرکره برقی آلومینیومی نصب نمیگردد و باید کنترل برد تعویض گردد و به کنترل برد فول کانال ارتقا پیدا کند تا بتوانبم فتوسل کرکره برقی آلومینیومی را نصب کنیم .

نصب فتوسل بر روی موتور های ساید و یا توبولار با تعویض برد امکانپذیر بوده و محدودیتی ندارد .

اگر موتور کرکره برقی آلومینیومی ما UPS دار باشد در بعضی از مدل ها نمیتوان فتوسل های معمولی را نصب کرد در نتیجه باید چشمی مخصوص خودش را نصب کنیم .

فتوسل ( چشمی ) بلانکو اسپانیا
فتوسل ( چشمی ) بلانکو اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *