عمومی

راهنمای تعویض خلاص کن جک پارکینگی

lazy

خلاص کن در جکهای پارکینگی به عنوان یک قطعه مهم که در مواقع اضطراری و قطعی برق استفاده دارد وجود دارد .

خلاص کن جکهای پارکینگی در جکهای 24 ولت یا DC که قابلیت اتصال باتری پشتیبان را دارد نیز در نظر گرفته شده و تنها در بعضی از جکهای پارکینگی که به اسم دائم خلاص Revesible شناخته میشود نصب نمیگردد .

عملکرد خلاص کن در جکهای مکانیکی به سه صورت کلید سوئیچی و یا کلید های سه گوش یا آلنی وجود دارد ولی عملکرد تمامی خلاص کن ها یکی بوده و عملا گیربکس را آزاد و کرده و اجازه نمیدهد حرکت گردشی شفت موتور به گیربکس رسید و جک را حرکت دهد در نتیجه با حرکت دست نیز جکهای پارکینگی باز و بسته شده و اصطلاحا جکهای پارکینگی خلاص میگردد .

جک ریلی سیماران خلاص کن
جک ریلی سیماران خلاص کن

عملکرئد خلاص کن جکهای پارکینگی در سیتمهای جک هیدرولیک به صورت یک شیر بوده و پس از باز شدن شیر روغن عملا روغن هیدرولیک موجود در داخخل سیلند و پشت شفت آزاد شده و به مخزن بر میگردد و با باز وبسته کردن جکهای پارکینگی با دست روغن هیدرولیک جکهای پارکینگی به صورت دستی پشت شفت جابجا میگردد و جک خلاص میگردد .

حال اگر خلاص کن جک پارکینگی در مدل مکانیکی در صورتی که بر اثر کارکرد و یا حتی فشار زیاد مصرف کننده بر روی خلاص کن آسیب ببیند امکان تعویض مغزی خلاص کن را دارا میباشد و پس از باز شدن جک و ارسال به شرکت میتوان نسبت به تعویض مغزی خلاص کن اقدام کرد .

در صورتی که کلید خلاص کن جکهای پارکینگی چه در مدل آلنی و یا سوئیچی و هر مدل دیگری آسیب ببیند نیز امکان جایگزینی کلید خلاص کن جکهای پارکینگی وجود خواهد داشت .

در مدل های هیدرولیک معمولا خلاص کن جک هیدرولیک بر اثر بیش از حد باز شدن آسیب میبیند و در نتیجه باید تعویض گردد و نکته بعدی اینکه در صورت آسیب خلاص کن جک هیدرولیکی پارگینگ مقداری روغن هیدرولیک نیز بیرون ریخته باید روغن هیدرولیک مخصوص آن جک پارکینگی نیز سرریز گردد .

Swing Door Benninca Bill 50M
Swing Door Benninca Bill 50M

جهت دریافت خدمات و تعمیرات خلاص کن جکهای پارکینگی و یا دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 26764001 و همراه 0912306082 در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *